Продавець Тепло Холод Шоп розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
102 відгуків
promo_banner
+380 (63) 349-95-20
+380 (99) 602-10-04
04060,Ольжича 35,оф 30, Київ, Україна
Інтернет магазин Тепло Холод Шоп
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

При отриманні товару на пошті перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі (комплектність визначається описом виробу, паспортом або посібником з експлуатації). Якщо у вас виникли проблеми при отриманні замовлення на пошті – обов’язково звертайтеся до менеджера 0633499520. Я МОЖУ ЗАМІНИТИ ЧИ ПОВЕРНУТИ ВЖЕ КУПЛЕНИЙ ТОВАР? Так, Ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів з моменту продажу. Це право гарантує Вам Закон про захист прав споживача. При поверненні товару вартість за пересилку не повертається і доставка оплачується за рахунок клієнта. Зверніть увагу! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у эксплуатації та не має слiдiв використання! Перш ніж виконати повернення або обмін переконайтеся, що: • товар не був у вжитку і не має слідів використання та встановлення (плям, подряпин, сколів, потертостей); • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки (важливо: упаковка має бути як нова); • збережено всі ярлики та заводське маркування. Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Щоб повернути або обміняти товар, Вам необхідно зв'язатися з нами за будь-яким із вказаних на нашому сайті телефонів. ЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ПОВЕРНУТИ АБО ЗМІНЯТИ? На жаль, ми змушені відмовити у поверненні чи обміні, у разі: • виріб було пошкоджено (за винятком заводського браку) • виріб має сліди користування (плями, подряпини, сколи, потертості тощо) • індивідуальні замовлення, зроблені на вимогу замовника (за відсутності заводського браку в роботі) • після закінчення терміну для обміну/повернення 14 днів з дня продажу • вироби змінили свій колір через вплив зовнішніх фізичних факторів (сонячне світло, хімічні речовини та ін.) УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ Ми приймаємо товар протягом 14 днів з дня продажу виключно у новому та невикористаному стані в оригінальній упаковці з повною комплектацією, за наявності гарантійного талона, та наявності документів, що підтверджують факт покупки. При собі потрібно мати документ, що підтверджує Вашу особу. Ми повернемо гроші на день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів. Якщо Ви живете не в Києві, Вам необхідно відправити товар назад Новою поштою.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner