Продавець Тепло Холод Шоп розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
102 відгуків
promo_banner
+380 (63) 349-95-20
+380 (99) 602-10-04
04060,Ольжича 35,оф 30, Київ, Україна
Інтернет магазин Тепло Холод Шоп
Залишити відгук

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаМи можемо відправити Ваше замовлення Новою поштою по Києву та Україні. Відправка буде протягом 1-2 днів. Відправка Новою поштою: • У відділення • У поштомат • Кур'єром

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаЧасткова передоплата + Післяплата "Нова Пошта" Шановні клієнти, усі товари ми висилаємо тільки по передоплаті 20% від суми замовлення. Надалі ця передоплата вираховується із суми за накладений платіж. Зверніть увагу, послуги нової пошти платні: 2% від суми +20 грн за пересилку коштів.

Гарантія:

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

Наш магазин пропонує Вам товари з офіційною гарантією виробників. Термін гарантійних зобов'язань вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника та електронний фіскальний чек оформлений інтернет магазином Тепло Холод Шоп. При отриманні товару на пошті перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі (комплектність визначається описом виробу, паспортом або посібником з експлуатації). Якщо у вас виникли проблеми при отриманні замовлення на пошті – обов’язково звертайтеся до менеджера 0633499520.

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та електронний чек протягом усього терміну експлуатації.

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ГАРАНТІЙНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів Ви можете знайти на гарантійному талоні або у його паспорті.

У ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

Гарантійні зобов'язання не поширюються:
• природне зношування або вичерпання ресурсу
• випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння до корпусу сторонніх предметів тощо).)
• ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
• пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
• пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
• пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
• порушено збереження гарантійних пломб
• є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
• порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
• було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару
• неправильно заповнений гарантійний талон
• серійний номер, змінений, стертий або не може бути встановлений

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner